jueves, 29 de junio de 2017

Hezkuntza Curriculuma

Didaktika Orokorreko bigarren lan honetan, heziberri 2020 curriculumaren azterketa egin behar genuen. Curriculuma bi zati nagusitan banatu genuen: IKASI eta EBALUATU. Ondoren, curriculuma gainbegiratu eta gero, irakasleak galdera batzuk proposatu zizkigun et aguk horiei egoki erantzuteko azterketa sakon bat egin behar genuen. Amaitzeko, ikaskide guztien artean debatitu genuen zein zen atal bakoitzeko erantzun egokia.

Heziberri dokumentua

IKASI

  • ZERTARAKO? ZEIN HELBURUREKIN IKASI?
Zehar konpetentziak (5), diziplina eta helburu ezberdinak (7).

  • ZER IKASI? (EDUKIAK)
Edukiak lehenengo eta bigarren zikloan kokatuta daude eta ikasgaiaren inguruan modu bateak edota bestekoak izango dira.

  • NOIZ IKASI?
Ziklo (2) eta etapen (3-4) arteko bereizketa emango da.


1,2 eta 3 mailak....... 1 zikloa
4,5 eta 6 mailak....... 2 zikloa

HH, LH, DBH ETA BATXILERGOA izango dira etapak.

  • NOLA IKASI? (METODOLOGIA)
Hainbat metodología ezberdin erabiliz eta gainera ikasgai bakoitzaren arabera aldakorra izango da.



EBALUATU

  • ZER EBALUATZEN DA?
Nagusiki konpetentziak ebaluatzen dira eta orokorrean bi: zehar konpetentziak eta disziplina konpetentziak.

  • NOIZ EBALUATZEN DA?
Hasieran: diagnostiko bat eginez: Pisa azterketa esaterako.
Bitartean: Feed back-a.
Amaieran: Azterketa.

  • NOLA EBALUATZEN DA?
3 ezaugarri garrantzitsu izango ditugu:

Ebaluazio autentikoa
Testuinguruan errotutakoa ikasi
Ebaluazio kuantitatiboak eta kualitatiboak.

  • ZEREN BITARTEZ EBALUATZEN DA?
Bi irizpide nagusi izango ditugu: ebaluazio irizpideak eta lorpen irizpideak. Batak bestearekin egin behar du lan biak elkarrekin funtzionatzen dutelako ebaluzioa egiterako orduan.









No hay comentarios:

Publicar un comentario